پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

شب یلدا

                                       

 شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک، تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم!

ادامه مطلب ...

همه میگن

                                                                                                                                   همه میگن که تو رفتی
همه میگن که تو نیستی
                   همه میگن که دوباره، دلِ تنگمو شکستی دروغــــــــــه...                                               چه جوری دلت میومد، منو  اینجوری ببینی                                                
با ستاره ها چه نزدیک، منو تو دوری ببینی!
همه گفتن که تو رفتی، ولی گفتم که دروغه..



همه میگن که عجیبه
اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا می مونم !
بی تو و اسمت عزیزم،
اینجا خیلی سوت و کوره
             ولی خوب عیبی ندار                                                                                                                                                                                                                                                                دلِ  من خیـــــــــلی صبورِصبــــــــــوره...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              همه میگن که تو رفتی                     
                                                                                                                                                                                                                                                                                
      همه میگن که تو نیستی
                   همه میگن که دوباره، دلِ تنگمو شکستی دروغـــــــــه... دروغه..                                      چه جوری دلت میومد، منو اینجوری ببینی
                      با ستاره ها چه نزدیک، منو تو دوری ببینی!                                                                  همه گفتن که تو رفتی، ولی  گفتم
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               جونم به نگاش جون گرفته بود                                                                                                                                   
                                    یه روز که نمیدیدمش،
مثل قناری تو قفس پرپر میزدم
خودمو میزدم به در و دیوار
صدام جون گرفته بود
ترانه هام یه خونی توش دویده بود
هر روز که پیش میرفت،
دلم بیشتر فرمون میداد که باس یه کاری بکنم
رفتم که کارو یه سره کنم و
      باش یه قرار بزارم واسه همــــه ی عمر!!!                                                                                                     
همه میگن که عجیبه
 اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه
تا ابد اینجا می مونم !

بی تو و اسمت عزیزم،
اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خوب عیبی نداره
دلِ من خیـــــــــلی صبورِصبــــــــــوره...                                                                                                                                                                                                                                                                        همه میگن که تو نیستی                                                                                                                                                                                                                       همه میگن که تو مُردی
همه میگن که تنت رو
به فرشته ها سپردی دروغـــــــه .... !


یاد گرفتم

                                                                                                        ۱. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4.با کودک بحث نکنم چون مرا با دانش خویش می سنجد و هم سطح خویش میپندارد

سلام من به محرم

 

سلام من به محرم به ماه دلبر زینب                  به اشک سینه زنانش که داره مادر زینب
سلام من به محرم به آنکه صاحب آن است          به کاروان بهاری که در مسیر خزان است
سلام من به محرم به پرچم غم زهرا                 به پرچم غم زهرا به قامت خم زهرا
سلام من به محرم به نا ز اشک ابالفضل            به آن دو دست قشنگ وبه زخم مشک ابالفضل
سلام من به محرم که برتر از رمضان است        همه شبش شب قدر وفضیلتش به ازآن است


حمید علیمی

مزار عشق

                         بر سنگ قبر من بنوسید خسته بود . اهل زمین نبود. نمازش شکسته بود.... بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسته بود..... بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود.... بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد

 مانده بود.....!