پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

تو چی میدونی از حالم ؟

                                                                                                      منم حال تو رو دارم .. تو این روزا که میدونی منم مثل خودت تنهام ..

منم خستم از این دوری .. منم با این همه رفتن نمیدونم چرا اینجام ؟


نمیدونم کجا رفتی  .. کجا رویاتو گم کردم که این شد حال و روز من ؟

کدوم فردا رو میدیدی .. که تقدیر من این غربت شد و تقدیر تو رفتن ..

تو که رفتی زیر هجوم خاطره هر شب بی تو شکستم

مثل قلبم پای همین خاطره من یک عمره نشستم ..

تو که رفتی زیر هجوم خاطره هر شب بی تو شکستم

مثل قلبم پای همین خاطره من یک عمره نشستم ..

تو این خونه به یاد تو دارم سر میکنم با حس تنهایی ..

نمیدونم تمام شب چرا حس میکنم هر لحظه اینجایی ؟

تو چی میدونی از حالم از این حالی که من با فکر تو دارم ..

از این بغضی که یک عمره عذابش رو روی دوشت نمیذارم ..

تو که رفتی زیر هجوم خاطره هر شب بی تو شکستم

مثل قلبم پای همین خاطره من یک عمره نشستم

تو که رفتی زیر هجوم خاطره هر شب بی تو شکستم

مثل قلبم پای همین خاطره من یک عمره نشستم                                                                                                                                                        دانلود آهنگ حس تنهایی از پارسا                                                                               

نظرات 1 + ارسال نظر
تسخیر جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.taskhir.com

سلام تو چی میدونی از حالم جالب بود در کل وبلاگت خوبه به مانم یه سر بزن سایتمون درباره طراحی و خدمات وب سایت هست شاید به دردت بخوره خواستی تبادل لینک هم کنی به قسمت - لینک دوستان - برو
موفق باشی[گل]
www.taskhir.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد