پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

تولد

       تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم جشن چیو بگیرم
من امشبو نمیخوام دلم میخواد بمیرم

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم

هیشکی خبر نداره چقد هواتو کردم
چقد دلم میخواد تو باشی دورت بگردم
هیشکی خبر نداره دارم به زور میخندم
نمیدونن چرا من چشمامو هی میبندم
چشمامو من میبندم تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی بازم تو رو ببینم

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم

دانلود آهنگ تـــولد با صدای امین حبیبی

جدایی بسه

 

دیوونم اگه هنوزم به پات نشستم
اگه به هیچ کسی دلی نبستم

دیوونم با اینکه رفتی به این امیدم
یه روز دساتو حس کنم تو دستم

این احســاس نذار بمیره
نذار یه روزی بیای سراغم که دیره

بگو کجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شکسته به پای چشمات غرور این مرد

بیا نگا کن دلم شکسته نذار بمیره یه مرد خسته
جــــــدایــــــی بــــــســـــــه

اگرچه ازم بریدی هنوز دیوونم
بذار دیوونه ی چشات بمونم

کسی نیست به جز تو آخه تو قلب تنهام
تویی فقط تو عشق مهربونم

نگاه کن مث قدیما
تو چشم خیسم تو موندی واسم تو دنیا

بگو کجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شکسته به پای چشمات غرور این مرد

                 بیا نگا کن دلم شکسته نذار بمیره یه مرد خست                                                 جــــــدایــــــی  بــــــســـــــه                                                                                                                                                                                                               دانلود اهنگ جدید جدایی بسه رضا شیری
دانلود با لینک مستقیم