پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

با خاطرات سر میکنم

                                                                                                                                           در نبودت با یادت سر می کنم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد.س سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

گـفــت: دُعــا کـنـیــــــد میــــــ آیـــد ...

گــفــتم: آنــکــه بــا دعـایــی بـیـایــد

بــه نـفـریـنـی مـیــــرود؛

...

خـواسـتــی بــیــایــی

بــا دُعــا نـیــا

بــا دل بـیــا ... بــا دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد