پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

خدا نگهدار




                                                
تنهــات میذارم .راهی ندارم .خاطرتو نگه میدارم..اشکامو        دیدی .ازم بریدی .گریمو انگار نشنیدی.

دیــگه نمیشـــه واسه همیشـــه بمـونم در ارز وی یــه لحظـــه دیدار.تنها نشستم .خستـــــــه ی

خستم .میدونی هنوزم که هنوزه نگاتو می پرستم .نه نگو برام گناهه.یه اینکه اخر راهه.دیگـــه

نمونده فرصــتی برای تکــرار.باز زیر بارون .با چشم گریــون میرم به یاذه اون روزامون .کــــــــــهش

میدونستـی دل رو شکستـی .منو به دسته زشـت این زمونــه نسپار .بخاطــر خدا نگـو خدانگهدار

پیش تو گریه نکردم تا نبینــی بیـــکسیمـــو .دیـــگه کشتـــــم تــــوی قلبــم غصـــه و دلواپســـیمو

واسـه تو فرقـی نداره چشــــم من همــش بباره.اشکای منو نگاه کن رفته تا شهــــر ستــــــــاره

میـــدونم شکستی امـا .قسمتم همینــــــه انــگار.نمی خوام بشکنــم این قلب رو هــــزار بـــار

نه دیــگه فایـده نداره ایـن همــــه اســــــــرار .میرم اما عشــق پاکت میمونــــه با من همیـــــــشه

کـاش میشـد بهـت میگفتـم امــا افســــوس کــه نمی شـــــــــــــه.عـــــــــــزیزم خــــــــدا نگهـــــــدار

                               عــــــزیزم خــــــدا نگهــــــــــدار

                                                                  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد