پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

یاد گرفتم

                                                                                                        ۱. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4.با کودک بحث نکنم چون مرا با دانش خویش می سنجد و هم سطح خویش میپندارد

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
خیلی زیبا بود.

مرجان چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

خیلی خوب گفتی. مخصوصا در مورداحمقها. هرچی بحث میکنی انگار کمتر میفهمن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد