پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

خوشبختیت ارزومه

                   

                                                                                                                                            اگه اون کـــه کنــارته تــورو بیـــــشتر از مـن میـــخواد

اگـــه با هــمون راحتی اگه بــاهات راه مــیاد

اگــــــه روزگــار بــــد تــــــورو ازم گــرفتـــه

اگـه خــاطـرات خــوبمـون از خــاطرم نرفته

خـوشبختیت آرزومــه حتـی با من نباشی

حتـــی از خـــاطره هــام جــــــــدا شی

از همـون روزای اول میدونستم نمیمونی

میدونستم نمیتونی عشقو تو چشام بخونی

از هــمون روزای اول دل تـــو با دیـــگری بـــــود

کاش همیشه پات بمونه اون که عشق بهتری بود

خــوشبختیت آرزومــه حتــی بــا من نباشی

                    حتــی از خــاطره هــام جـدا شـی                                       

دانلود

khoshbakhtit arezome-SIAMAK ABASII

                                                            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد