پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

یکی رادوست میدارم

            

                                                                                                                                                                                                                               یکی را دوست میدارم و در قلبم او را احساس میکنم

او همان ستاره درخشان اسمان شبهای دلتنگی ,تیره وتارمن است
                                                                                اوهمان خورشیددرخشان اسمان روزهای زندگی من است

          اری اوهمان مهتاب روشنی بخش شبهای من است              

                                 

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://hamed37.blogfa.com

weblaget gashange.vagt kardi be manam sar bezan.mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد