پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

جواب

                                                                                                     هیچ وقت ،هیچ چیز را بی جواب نگذار
جواب نگاه مهربان را با لبخند
جواب دورنگی را با خلوص
جواب مسئولیت را با وجدان
جواب بی ادب را با سکوت
جواب خشم را با صبوری
جواب پشتکار را با تشویق
جواب کینه را با گذشت
جواب گناه را با بخشش
جواب دلمرده را با امید
جواب منتظر را با نوید

نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.kajkhial.blogfa.com

سلام. حال کردم با وبلاگت. اگه مایل به تبادل اینک هستی منو با نام کج خیال لینک کن. بعدش خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم.
موفق باشی.
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد