پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

چه سخت است

                                                                                                     من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

                                     تنهاییت برای من …

غصه هایت برای من  …


همه بغضها و اشکهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…


صدای همیشه خوب بودنت را


دلم برایت تنگ شده

 دوستت دارم …


نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.walking-deads.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
خوشجال میشم اگه با وبسایت من تبادل لینک کنی
اگه مایل بودی من را با نام:
دانلود جدیدترین فیلم لینک کنید

و آدرس سایت من قرار بدید:
www.bia4dl.net

بعد به وبلاگ من بیاین و بهم اعلام کنید تا شما را لینک کنم:
وبلاگ من:
www.walking-deads.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد