پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

باید فراموشت کنم

                                                                                                    بایدفراموشت کنم / چندیست تمرین می کنم / من می توانم ! می شود ! / آرام تلقین
می کنم /حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....تا بعد، بهتر می شود .... / فکری
برای این دلِ آرام غمگین می کنم /من می پذیرم رفته ای / و بر نمی گردی
همین ! / خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم / کم کم زیادم                                                                                        میروی / این روزگار و رسم اوست ! / این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com/

به به
چه قالب قشنگی
حال کردم قالب وبلاگ تو دیدم
پر از صفا و معرفت شده وبلاگت خیلیم قشنگ مینویسی
موفق باشی

م دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

دوست دارم آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد