پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پاییز و زمستون


پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو ندیده،


ولی من از پاییز غمگین ترم ، چون خیلی وقته تو رو ندیدم



شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست


این شقایق با نگاهی سرد پرپر میشود

 

سکوت رامیپذیرم اگربدانم روزی باتو


سخن خواهم گفت تیره بختی رامیپذیرم


اگربدانم روزی چشمان توراخواهم سرود


مرگ رامیپذیرم اگربدانم


روزی توخواهی فهمیدکه دوستت دارم


خواستم اسمتو گل بذارم،ترسیدم پژمرده شوی!


خواستم اسمتو خورشید بذارم،


ترسیدم غروب کنی!


اسمتو گذاشتم نفسم، که اگه نباشی:نباشم*

                                                                                 کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود


کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرکز زندکی زیبا نبود.


شایدآن روزکه سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی بایدکرد


خبری ازدل پر دردگل یاس نداشت،


باید این گونه نوشت


هرگلی هم باشی


چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است.


هروقت دل کسی رو شکستی


روی دیوار میخی بکوب


تا ببینی چقدر دل شکستی


هروقت دلشان را به دست اوردی


میخی را از روی دیوار بکن


تا ببینی چقدر دل به دست اوردی


اما چه فایده...؟؟ که جای میخ ها بر روی دیوار می ماند


خاک بخواب نازنین،تختی نیست.


آواره شدن ,حکایت سختی نیست.


از پاکی اشکهای خود فهمیدم .


لبخند همیشه راز خوشبختی نیست


حس غریبی ست دوست داشتن


وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن .....


وقتی میدانیم کسی با جان ودل دوستمان دارد


ونفس ها وصدا ونگاهمان در روح وجانش ریشه دوانده


به بازی اش میگیریم .....


هر چه او عاشق تر ما سرخوش تر !


هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر!....


تقصیر از ما نیست ...


تمامی قصه های عاشقانه


این گونه به گوشمان خوانده شده اند !!!


پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو ندیده،


ولی من از پاییز غمگین ترم ، چون خیلی وقته تو رو ندیدم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد