پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

پــــــــــــــــــــرنـــــــده تــــنهــا

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود.

گل یاس

            می چرخه ، چرخه زمان
می گرده،گرده جهان
اما دیگه تو نمی یایی
چشمام می مونه به راه
عمرم میگرده تباه
اما دیگه تو نمی آیی
چه بلنده این جدایی
پر درده این جدایی

می چرخه ، چرخه زمان
می گرده،گرده جهان
اما دیگه تو نمی یایی

چشمام می مونه به راه
عمرم میگرده تباه
اما دیگه تو نمی یایی
رفتی که رفتی گل یاس
چشماتو بستی گل یاس
چه غمی شد ،این غمه تو
قصه ای شد، ماتم تو
برق اون نگات ،زنگ اون صدات
طعم شیرین خنده هات
وااااااااااای چه زود گذر بود!
بوی بودنت ،اینجا موندنت
با دلم قصه خوندنت
وااااااای چه زود گذر بود!
چه غمی شد ،این غمه تو
قصه ای شد، ماتم تو

چه غمی شد ،این غمه تو
قصه ای شد، ماتم تو
برق اون نگات ،زنگ اون صدات
طعم شیرین خنده هات
وااااااااااای چه زود گذر بود!
بوی بودنت ،اینجا موندنت
با دلم قصه خوندنت
وااااااای چه زود گذر بود!
...!

نظرات 1 + ارسال نظر
مسی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
قالب جالبی داری ولی فکر کنم نصف صفحه رو نشون نمیده شاید سیستم من مشکل داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد